"Tolong Henti Sebar Gambar Saya, Itu Gambar Peripadi Untuk Suami Saya!!",

 Luahan Hati Seorang Ustazah Apabila Gambar Panasnya Sedang Beraksi Tersebar Kerana Handfonnya Hilang!! Gambar No 3 tu Wow!!! Tak Sangka Macam Tu Dia Posing





Semua Wanita Wajib Baca Ini Dan Sebarkan !!! ''WAhai Kaum Hawa" Jangan Lakukan Ini Ketika Anda Sedang H4!d, Itu Akan Memb"unuh Anda..

Berbagi untuk beberapa wanita (Apabila pria yang terima tolong di lanjutkan ke wanita di sekitaran anda). Untuk beberapa jagalah supaya hal yg tidak kita inginkan, Jangan Lakukan Hal Berikut Ketika H4!d!



**Jangan minum air es, air soda, serta kelapa waktu h4!d.
 

**Jangan keramas karena pori kepala sedang terbuka pada saat h4!d
karena dapat mengakibatkan sakit kepala (terkena angin kepala), begitu beresiko efek ini dapat di rasakan waktu muda serta waktu tua 

nanti.
**Jangan makan mentimun waktu sedang h4!d karena getah yang ada pada mentimun dapat mengakibatkan h4!d tersisa di dinding r4h!m.
 
Selain itu waktu sedang h4!d, tubuh tidak bisa terbe"ntur, terjatuh serta terp"ukul oleh benda ker4s terlebih sisi perut lantaran dapat mengakibatkan munt4h d4rah, r4h!m bisa terluka.
 
Penelitian menunjukkan, minum es waktu h4!d dapat mengakibatkan d4rah h4!d tersisa di dinding r4h!m, setelah 5-10 th. bisa mengakibatkan " K!ST4 & KANKER R4H!M ". Tolong informasi ini disebarkan ke beberapa wanita baik ibu, istri, anak putri kita, ataupun rekana wanita, sebagai kepedulian kita terhadap sesama.
 
Janganlah putus dikamu ya... 1 x kiriman saja mungkin saja anda telah menyelamatkan 1 orang wanita, semoga bermanfaat untuk para wanita



10 Perkara Memalukan Yg Berlaku Pada Gegar Vaganza Malam Tadi !

MALUUUNYAAA ! 10 Perkara Memalukan Yg Berlaku Pada Gegar Vaganza Malam Tadi ! Patut Ke Buat Macam Tu ?
Kalau orang luar tengok macam mana ????



Isteri Berhubungan Intim Dengan Suami Orang Terungkap Lepas Suami Berdoa Di Mekah


Siapa sangka, seorang isteri berperawakan lemah lembut, bertudung labuh dan kuat pegangan agama rupa-rupanya bertuankan nafsu apabila sanggup menjalin hubungan sulit dengan suami orang.
Padahnya, dia dicekup suami dalam keadaan hanya memakai baju tidur tanpa coli manakala pasangannya tidak berbaju, sekali gus membawa kepada runtuhnya rumah tangga yang dibina selama 10 tahun.
“Nyata doa saya ketika di Makkah supaya Allah SWT menunjukkan kebenaran di dalam rumah tangga saya termakbul. Saya bukan mahu memalukan bekas isteri, tapi ingin berkongsi pengalaman supaya menjadi iktibar kepada orang lain,” kata Azman, 30-an.
Ikuti pengakuan Azman sepenuhnya:
“Terus terang saya katakan, sepanjang hidup bersamanya, tidak sedikitpun saya meragui kesetiaannya. Saya yakin dia setia kepada saya memandangkan perkahwinan kami atas dasar suka sama suka.
Ketika bersusah payah membangunkan perniagaan, dia menjadi inspirasi dan semangat untuk saya. Tanpa dia, mungkin saya tidak mampu mengharungi pahit getir dalam dunia perniagaan.
Lebih daripada itu, saya yakin, perawakannya yang lemah lembut, bertudung labuh dan latar belakangnya yang kuat pegangan agama tidak mungkin membuatkan dia sanggup melakukan perbuatan yang menyalahi hukum agama.
Dia melayan saya dengan sepenuh tanggungjawabnya sebagai isteri. Apa saja permintaan saya dia akan penuhi.
Kami bertambah bahagia apabila dikurniakan seorang anak lelaki yang kini berusia sembilan tahun.
Namun, ketika perniagaan saya berkembang dan kami sekeluarga mengecap kesenangan, ada rakan memberitahu pernah melihat isteri saya bersama lelaki lain dalam keadaan mencurigakan.
Ketika itu memang saya tidak percaya langsung dan akibatnya saya bertumbuk dengan rakan yang menyampaikan maklumat itu.
Begitupun, cerita mengenai kecurangan isteri saya tidak pernah tamat kerana ada saja rakan menyampaikannya kepada saya.
Antara yang paling menyakitkan hati ialah ada yang memberitahu, isteri saya membuat pengakuan bahawa dia sudah berpisah dengan saya.
Dalam keadaan sedemikian, saya masih bersabar dan membuang perasaan curiga terhadap isteri. Saya tetap melayannya dengan baik dan pada masa sama dia juga begitu.
Pada Ramadan tahun lalu, saya ke Makkah mengerjakan umrah dan di depan Kaabah saya berdoa supaya Allah SWT terus merapatkan hubungan saya dan isteri. Pada masa sama saya juga memohon kepada Allah supaya menunjukkan kebenaran jika ada kekurangan dalam rumah tangga saya.
Pulang dari Makkah, saya menghadiahkan isteri gelang kayu Kokka. Tidak lama selepas itu rakan memberitahu, lelaki yang dikatakan menjalin hubungan sulit dengan isteri saya ada memakai gelang sama.
Apa disampaikan rakan saya memang benar kerana tanpa pengetahuan saya, isteri saya menghadiahkan gelang berkenaan kepada lelaki itu.
Saya memang sakit hati tetapi kerana perasaan sayang masih menebal, saya buat tak tahu saja.
Bagaimanapun, pada satu malam doa saya dimakbulkan Allah apabila saya bagaikan diberi petunjuk mengenai kecurangan isteri.
Entah bagaimana, ketika itu tidak semena-mena kereta yang biasa saya gunakan rosak secara tiba-tiba dan saya pulang ke rumah menggunakan kereta lain.
Tidak seperti kebiasaan, saya pulang awal sedikit. Ketika sampai di rumah, saya melihat kelibat seorang lelaki keluar dari pintu belakang dan menguncinya.
Berderau darah saya ketika itu dan dengan menggunakan segala kudrat yang ada, saya mengejar dan berjaya menangkapnya.
Ternyata, dia adalah lelaki seperti digambarkan rakan saya. Dalam keadaan separuh bogel, saya mengheretnya ke dalam rumah dan ketika itu isteri saya dalam keadaan kusut, memakai baju tidur tanpa coli. Saya periksa bilik dan mendapati katil ‘bersepah’.
Tanpa sedar, air mata saya mengalir dan benarlah apa yang diberitahu rakan selama ini. Sudah jelas, isteri saya curang. Jika bersama lelaki lain di dalam rumah dalam keadaan mencurigakan, apa lagi yang mereka lakukan jika tidak membuat maksiat?
Namun, seperti orang tidak bersalah, kedua-duanya berbuat muka selamba. Isteri memberi alasan lelaki itu datang ke rumah kerana mahu membetulkan paip.
Apabila diperiksa, ternyata isteri saya berbohong apabila paip rumah saya tidak rosak dan lelaki itu tidak pula membawa peralatan membaiki paip.
Seperkara lagi, lelaki itu masuk ke rumah secara bersembunyi berikutan keretanya diletakkan jauh dari pekarangan rumah.
Bengang dengan reaksi mereka, saya bawa mereka ke balai polis dan membuat laporan. Sedikitpun mereka tidak menunjukkan perasaan takut. Kesudahannya mereka dilepaskan selepas dijamin keluarga masing-masing.
Sejak itu, kami duduk berasingan hinggalah kami bercerai baru-baru ini. Saya mendapat hak penjagaan anak.
Apabila difikirkan kembali, apa salah saya sehingga dia sanggup berbuat begitu. Hendak apa saja saya berikan. Malah satu ketika dia pernah berkata kepada anggota keluarga saya, dia tidak tahu hendak membeli apa lagi kerana semua benda boleh dimilikinya.
Keluarga saya memang kecewa, apatah lagi ibu saya. Dia adalah menantu kesayangannya, tetapi apa yang berlaku benar-benar mengejutkannya.
Keluarga bekas isteri pula meletakkan kesalahan di atas bahu saya. Mereka menyifatkan saya terlalu cemburu.
Saya hairan, adakah perbuatan bekas isteri saya melakukan maksiat bersama lelaki lain dan saya sendiri yang menangkap mereka perlu dimaafkan?”
Nauzubillah. Semoga perkara ini tidak berlaku kepada kita mahupun ahli keluarga kita sendiri dan kisah benar ini menjadi pengajaran buat semua.



PANAS!! Selepas Pulang Dari Umrah Awal Sudah Tidak Tahan Dan Berlaku Jujur Dedahkan Perubahan Ketara Yg Ramain Sudah Perasan Pada Scha,,Bawa Bersabar Awal...,Kalau Jodoh Panjang Tidak Kemana


Pelakon Scha Alyahya mengakui lebih sabar dan tidak mudah melenting selepas pulang mengerjakan umrah Ramadan lalu.

Menurut Scha atau nama sebenarnya Sharifah Nor Azean Syed Mahadzir Alyahya, 33, dia lebih menghargai adat dan budaya masyarakat Malaysia selepas melalui beberapa ujian dan pengalaman di Mekah.

“Bayangkan di sana sangat ramai orang yang terdiri daripada pelbagai bangsa dan latar belakang, sudah tentu banyak ragamnya. 

Namun yang membezakan mereka dengan orang kita (Malaysia) ialah adab dan kesabaran yang tinggi. Susah kita nak tengok orang dari negara lain beratur ketika menunggu giliran kerana mereka bukan begitu.

“Bila balik sini saya lebih menghargai adat dan budaya kita dan saya juga menjadi seorang yang penyabar berbanding sebelum ini," kata Scha kepada Astro Gempak.

Scha ditemui ketika majlis rumah terbuka restoran Rumah Kueh milik pelakon Rita Rudaini di Sunway Nexis, Kota Damansara.

Bagaimanapun jelas Scha, dia sangat kagum dengan sikap jemaah yang mengerjakan Umrah sambil bersedekah.

“Rasa gembira sebab dapat lihat jemaah berebut mengejar dan membuat pahala. Ada yang beri makanan percuma, menderma dan membentang tikar sepanjang jalan serta menyediakan juadah berbuka untuk jemaah lain.

“Ini fenomena baru buat saya dan jemaah kita dari Malaysia juga teruja dengan situasi tersebut.

Dalam pada itu, Scha turut memanjat rasa syukur kerana perjalannya mengerjakan Umrah bersama suami, anak dan keluarganya berjalan lancar.

“Saya memang dah lama pasang niat untuk bawa ibu dan bapa mengerjakan Umrah, bila hajat tertunai saya rasa bersyukur sangat.

"Sebelum ini bertahun-tahun rancang tapi tak pernah menjadi.

"Alhamdulillah, semua dipermudahkan Allah SWT. Walaupun cuaca panas semua ibadah dapat dilakukan dengan sempurna. Lara pun tidak meragam dan menurut sahaja apa yang kami lakukan,” ujarnya.

Dalam perkembangan lain, Scha akan memulakan penggambaran sebuah telefilem dan drama bersiri yang turut menampilkan pelakon Alif Satar.



Fara Fauzana Kena Maki Dengan Peminat Neelofa Dan Fattah Amin!! Ini Puncanya

Sejak kebelakangan ini, gosip percintaan Neelofa dan Fattah Amin memang menjadi bualan ramai bukan?

Fara Fauzana Kena Maki Dengan Peminat Neelofa Dan Fattah Amin!! Ini Puncanya..
Fara Fauzana Kena Maki Dengan Peminat Neelofa Dan Fattah Amin!! Ini Puncanya..
Malah, ia mendapat perhatian bekas penyampai radio popular, Fara Fauzana ketika menghadiri program MeleTOP semalam.
Fafau ada mengeluarkan kenyataan yang berbunyi “ Saya kenal Neelofa dan Fattah bukan taste dia” dan kemudian berpelukan dengan Neelofa.
komen%201.jpg?w=584
komen%202.jpg?w=584
komen%203.jpg?w=584
Rata-rata netizen yang menonton rancangan itu semalam merasa kurang senang dengan kenyataan Fafau apatah lagi ia menerusi program yang disiarkan secara langsung.
Menurut netizen, Fafau seakan memalukan dan mempersendakan Fattah.
Ada juga yang menyarankan agar Fafau membuat permohonan maaf terhadap Fattah.
komen%204.jpg?w=584



Mungkin Fafau tidak berniat untuk memalukan Fattah Amin. Apa-apa pun, harap ini dapat memberikan pengajaran buat Fafau di masa hadapan agar tidak menimbulkan salah faham.
Sumber asal: Beautifulnara


Leka Bermain Telefon, Pelajar Perempuan Diragut Sampai Koyak Baju.

Video TERBARU: Kerana Asyik Leka Bermain Telefon, Pelajar Perempuan Diragut Sampai Koyak Baju. Apa Yang Perempuan Itu Buat Selepas Itu Amat Mengejutkan Admin.





Status Sebenar Anak Stacy Akhirnya Kantoi! Memang Ramai Terbeliak Mata







Penyanyi terkenal, Stacy telah mengambil seorang anak angkat iaitu Bella Valentina yang kini sudah pun berusia tiga tahun....

Status Sebenar “Anak Angkat” Stacy Terbongkar

Pemilik nama Stracie Angie Anam ini mengakui dirinya terlalu menyayangi anaknya, walaupun Bella bukan darah dagingnya sendiri.

“Bella ibarat nyawa Stacy sendiri. Bella juga telah menukar diri Stacy menjadi seorang yang lebih matang....

Sebelum kehadiran Bella, Stacy ni macam budak-budak sikit tetapi sekarang dah berubah.

“Sejak ada Bella, Stacy lebih bahagia dan seronok. Sampaikan sekarang ini, ke mana sahaja Stacy pergi, Stacy pasti tak sabar hendak cepat pulang ke rumah sebab hendak habiskan masa bersama Bella,” katanya.

Bella kini tinggal bersama Stacy di Kuala Lumpur dan sudah pun dihantar ke kelas pra-sekolah di sebuah tadika di ibu kota.





Terima Kasih Nabil. Keputusan Nabil Terbaru Memang Mengejutkan Astro.. Kata-Kata Yang Tidak Disangka Dan Harus Kita Hormati.



“MACAM ni punya cantik pun berpisah jua,” kata pengacara dan pelawak, Nabil Ahmad yang ditujukan kepada Elly Mazlein selepas persembahannya pada program realiti Gegar Vaganza, malam tadi.

Mungkin ianya ‘bahan’ lawak Nabil pada malam konsert kedua program tersebut nаmun ia mеndараt kесаmаn hebat netizen уаng mеngаnggар kenyataan іtu sebagai biadap dаn keterlaluan.

Nеtіzеn menganggap Nаbіl tidak mеmрunуаі аdаb dalam pengacaraan dаn tіdаk dараt membezakan lawak jenaka dengan kеhіduраn реrіbаdі seseorang.

“Nabil ni memang tаkdа аdаb mеngасаrа? Thеrе’ѕ fіnе lіnе bеtwееn making a jоkе аnd рrоbіng into ѕоmеоnе’ѕ рrіvасу,” tulіѕ Azrіl Izuan dаlаm Twіttеr.

Ada jugа уаng melabelkan Nаbіl ѕеbаgаі biadap dan tіdаk ѕеnѕіtіf dengan keadaan ѕеmаѕа.

“Bukаn ѕеmuа реrkаrа bоlеh dіbuаt lаwаk,” tulіѕ Iѕmаіl Husairi.

lawak-keterlaluan-nabil-makan-diri-dihencap-peminat-gv3-2

Bаgаіmаnарun, Ellу kеlіhаtаn bijak mеngаwаl ѕuаѕаnа dаn tіdаk melatah dеngаn lаwаk Nаbіl yang dianggap bіаdар dаn tidak ѕеnѕіtіf dеngаn kеаdааn ѕеhіnggkаn іѕu реrіbаdі ѕеѕеоrаng dіjаdіkаn bahan jenaka.

Umum mengetahui, Elly sedang mеndараtkаn semangat baru selepas bаru ѕаhаjа bercerai dеngаn bekas ѕuаmіnуа іаіtu pengarah drаmа, Azmi Hаttа dаn bеbеrара іѕu lаіn berhubung реrkаhwіnаn mereka.

lawak-keterlaluan-nabil-makan-diri-dihencap-peminat-gv3-3

Pаdа kоnѕеrt berkenaan, Ellу menyampaikan lаgu Bеrріѕаh Juа nyanyian аѕаl Zіаnа Zаіn.

Persembahan Elly bеrjауа mеmukаu dan mеnуеntuh hati реnоntоn.

Lirik lаgu tеrѕеbut ѕеоlаh-оlаh ‘kena’ dengan kіѕаh hidup Ellу namun dіа kеlіhаtаn tаbаh dаn kеkаl fоkuѕ dаlаm реrtаndіngаn tersebut.

Nаbіl ѕеbеlum ini реrnаh dіkесаm kerana mempersendakan Caliph Buskers dаn раdа konsert Gegar Vаgаnzа muѕіm kеduа рulа dіtеgur secara lіvе оlеh juri jеmрutаn, Dаtuk M. Nаѕіr уаng mungkin bеngаng ѕеlераѕ Nabil mеmbuаt lawak mеnggunаkаn isterinya, Marlia Musa.



Diharapkan ѕеlераѕ ini Nabil akan lеbіh ѕеnѕіtіf dаn berjaga-jaga dalam bеrjеnаkа. Tak semua isu bоlеh dіjаdіkаn bahan kеtаwа.


[VIDEO]: Gadis Bertubuh Kim Kardashian Ini Memegang 99 Bebird Lelaki Secara Rambang.

Video Gadis Bertubuh Kim Kardashian Ini Memegang 99 Bebird Lelaki Secara Rambang. Lihat Yang Berlaku di Hujung Video. Fuh Memang Berani Wanita Ini!!!
 


'Patutlah Amar Asyraf Dah Lama Tak Keluar TV !' - Amar Asyraf Dedah Apa Sebenarnya Yg Berlaku Pada Dirinya


KUALA LUMPUR: Pelakon, Amar Asyraf, 30, mengakui kecacatan yang dialami akibat disimbah air panas pada wajahnya bukan sesuatu yang mudah untuk ditanggung. Umpama peribahasa, berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul.

Begitupun, peminatnya usah perlu risau kerana kecacatan pada bahagian kiri wajah Amar atau nama penuhnya Amar Asyraf Zailudin bukanlah bersifat kekal. Sebaliknya ia hanya kekurangan yang terpaksa ditanggung oleh karakter bernama Indra lakonannya dalam drama Mungkin, iaitu naskhah diangkat daripada novel karya CT Jasmina.

"Saya melakonkan watak Indra iaitu kembar kepada Intan. Parut pada wajah itu ialah kesan daripada insiden disimbah air panas ketika berada di bangku sekolah. Indra terpaksa menanggung malu, hidup dengan kecacatan itu seumur hayatnya. "Bukan mudah untuk menjayakan watak ini kerana kesan parut yang diletakkan pada muka membuatkan saya kurang selesa. Biarpun tidak memakan masa yang lama untuk membuat kesan khas itu, namun ia perlu ditambah sekiranya ada bahagian yang terkoyak.

"Malah, saya juga perlu membiasakan diri dengan adanya kesan khas itu pada wajah kerana ia turut mempengaruhi banyak perkara seperti cara percakapan dan makan. "Saya perlu berlatih bagi memastikan saya tidak kekok ketika berlakon dengan adanya parut pada muka itu," katanya kepada BH Online. Pelakon yang dikenali menerusi drama bersiri Setia Hujung Nyawa itu berkongsi, telefilem itu bakal ditayangkan menerusi saluran Radio Televisyen Malaysia (RTM) pada penghujung tahun ini.

Dalam perkembangan terkini, Amar bakal menjayakan pementasan Bangsawan setelah enam tahun menyepikan diri daripada dunia teater. Beliau yang sebelum ini lebih selesa bergerak di belakang tabir dengan berada di bangku pengarah, namun Amar nyata tertarik dengan tawaran yang diberikan kepadanya.

"Kekok juga rasanya kembali berlakon di pentas teater kerana sudah lama tidak berbuat demikian. Seperti semua sedia maklum, berlakon di hadapan kamera dan teater adalah dua perkara yang berbeza, namun saya pasti akan mencuba yang terbaik," kata Amar.






Sayu. bila dapat berita artis legend tanah air ke tali gantung

Sayu. bila dapat berita artis legend tanah air ke tali gantung


WANITA Didenda RM300 kerana lawan perogol

Seorang remaja perempuan berusia 17 tahun didenda kerana menggunakan senjata terlarang iaitu penyembur lada untuk mempertahankan diri daripada dirogol, semalam.




TERKINI: Perogol bagaimanapun melarikan diri selepas disembur dengan penyembur lada.
Jurucakap polis, memberitahu memiliki atau menggunakan penyembur lada atau pepper spray adalah dilarang dan wanita tersebut bakal didenda RM309.47



Pelik Adik Suka Tidur Atas Katil Arwah Nenek, Rupa-Rupanya….

Selepas arwah nenek dikebumikan, malam tu kami semua nak tidur,tiba-tiba adik hilang,rupanya adik tidur atas katil arwah nenek,mula kami ingat mungkin adik rindukan arwah,tapi kami silap bila bangun pagi tu adik......