Kisah Benar!! GILA dan Tak Sangka Kawan Aku Dicabul Lelaki Tua, Kes Ini Sebagai Bukti Lelaki Juga Mudah Terdedah Kepada Jenayah Seksual, Bukan Perempuan Saja..

Kisah Benar!! GILA dan Tak Sangka Kawan Aku Dicabul Lelaki Tua, Kes Ini Sebagai Bukti Lelaki Juga Mudah Terdedah Kepada Jenayah Seksual, Bukan Perempuan Saja..


#Dalam seumur hidup aku, pengalaman tadi memang aku tak boleh lupakan. 12.30 tengah hari tadi (semalam), aku dengan dua orang member aku singgah di sebuah masjid, cadangnya nak rehatkan badan sekejap. Maklumlah letih tunggang motosikal jauh-jauh.#

#Sedang kami sedap berbaring di saf belakang masjid itu, tiba-tiba adalah seorang pakcik ini datang. Mukanya hitam manis, berusia lingkungan 45 tahun. Adalah 10 minit kami berbual, kiranya sesi ramah mesralah dengan pakcik itu. Kita ini jangan menyombong sangat, nanti tak ada orang nak datang dekat.!!

#Kami berbual tentang harga barang naik, pasal gaji dan macam-macam lagi. Aku pun makin lama makin malas nak melayan pakcik itu. Aku pun mulalah merebahkan badan, tanda aku nak rehat dengan harapn pakcik itu fahamlah dengan situasi aku yang sedang letih ini.#

#Member aku, Iman, tidur sebelah pakcik itu. Kawan aku yang seorang lagi tidur berhampiran aku. Sedang aku cuba melelapkan mata, aku rasa macam tak sedap hati. Masa itu aku tidur menghadap cermin pintu masjid. Memang masa itu mata aku tak boleh nak lelap sebab aku perhati saja gelagat pakcik itu dari reflection cermin.#

#Apa yang aku boleh katakan, pakcik itu beberapa kali toleh ke kiri kanan seperti ada benda yang tak kena. Selepas itu, dia mendekatkan badannya dengan Iman. Makin lama makin dekat. Iman pada waktu itu memang perasan pakcik itu baring semakin dekat dengannya. Tetapi dia buat tak peduli saja.#

#Tidak lama selepas itu, pakcik itu dah mula beraksi. Kali ini dia main cuit-cuit tangan Iman. Tetapi Iman masih buat tak endah. Dia anggap pakcik itu sengaja nak bergurau. Sampai satu tahap, pakcik itu toleh kiri kanan. Bila dia tengok line dah clear, dia cium dada Iman. Tak cukup dengan itu, dia pegang kemaluan Iman sekali.#

#Iman ini jenis lurus orangnya. Apa yang pakcik itu buat tadi, dia mengelak saja. Aku yang perhatikan kejadian itu dari cermin memang terkejut badak. Dari apa yang aku tengok, pakcik ini bukan bergurau lagi dah. Saki baki kaum Luth la ni. Apun apa lagi, cepat-cepat ajak member dua orang itu keluar dari masjid meninggalkan malaun itu.#

#Ikutkan hati, mahu saja aku bantai pakcik itu dalam masjid, buat tambah dosa saja kan? Selepas keluar dari masjid itu, hidupkan enjin motosikal dan terus blah.#

Aku dah suruh Iman buat laporan polis, harap dia buatlah. Aku ingat, perempuan saja yang mudah terdedah pada bahaya. Tetapi kejadian ini bukti orang lelaki juga mudah terdedah dengan jenayah seksual ini.

Sampai mati aku ingat muka pakcik itu. Tergamak betul dia buat perkara seperti itu, di rumah Allah pula tu. Muka nampak baik tetapi perangai. Jijiknya alahai. Jadi kita smeua berhati-hatilah. Sekarang ini ramai manusia bertopeng syaitan.##

Sumber: Muhd Fahmi


Kemaluan Terputus!!! Bapa Saksikan Sendiri Bagaimana Alat Sulit Anaknya Yang Kehitaman Itu Jatuh Ke Atas Kain. GAMBAR SEBENAR!!

Kemaluan Terputus!!! Bapa Saksikan Sendiri Bagaimana Alat Sulit Anaknya Yang Kehitaman Itu Jatuh Ke Atas Kain. GAMBAR SEBENAR!!


Kuala Lumpur : Seorang bapa menyaksikan sendiri bagaimana kepala kemaluan anak lelakinya berusia sembilan tahun digunting sehingga putus dan terjatuh di atas kain ketika berkhatan di klinik swasta di Jalan Ipoh pada 15 Disember lalu.

Lebih menyedihkan, usaha menyambung semula kemaluan kanak-kanak itu gagal kerana selepas seminggu disambung, ia bertukar menjadi hitam dan doktor tidak mempunyai pilihan kecuali memotongnya.

Peguam Barisan Bertindak Hak-Hak Hindu (Hindraf), P Uthayakumar yang mewakili keluarga mangsa, berkata, ketika doktor klinik swasta terbabit menjalankan prosedur berkhatan ke atas mangsa, bapanya, Aliakbar Pakeer Mohamad turut berada di bilik rawatan.

Katanya, selepas bius diberikan, doktor menjalankan prosedur berkhatan menggunakan gunting namun bapa mangsa terkejut apabila nampak kepala kemaluan anaknya terputus dan terjatuh ke atas kain yang diletakkan di badan mangsa.

“€œSemasa prosedur dijalankan, doktor berkenaan cuai terpotong keseluruhan kepala kemaluan dan cuba jahit semula namun tidak berjaya.

“€œKlinik terbabit kemudian meminta bantuan sebuah pusat perubatan di Subang Jaya, Selangor namun pusat perubatan itu tidak mempunyai kepakaran dalam bidang berkenaan sebelum dihantar ke HKL,”€ katanya pada sidang media di HKL, hari ini.


Kejadian berkenaan kali kedua berlaku pada bulan ini selepas pada 20 Disember lalu, budak lelaki berusia 10 tahun putus kemaluan ketika berkhatan apabila doktor ‘terlebih potong’ di klinik keluarga di Cheras.

Difahamkan kejadian berlaku ketika mangsa berkhatan menggunakan kaedah laser pada 8.20 malam.

Harian Metro melaporkan, sumber polis berkata, pembedahan terbabit dilakukan seorang doktor berpengalaman berusia lewat 40-an.

"Bagaimanapun difahamkan doktor terbabit secara tidak sengaja terlebih potong sehingga ke bahagian kepala kemaluan kanak-kanak terbabit sewaktu melakukan pembedahan laser.

"Susulan kejadian itu, doktor terbabit memaklumkan kejadian kepada keluarga kanak-kanak terbabit sebelum mangsa dihantar ke Hospital Canselor Tuanku Mukhriz (HCTM) untuk rawatan lanjut.

"Pihak HCTM kemudiannya menghantar mangsa ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) bagi melakukan penyambungan bahagian kemaluan yang terputus itu. Mangsa kini masih dirawat di HKL serta dilaporkan stabil," katanya.

Sumber


Adik Neelofa Membuka Kembali Hijab Menjadi Perhatian Netizen dan Kecoh Medial Sosial

Adik Neelofa Membuka Kembali Hijab Menjadi Perhatian Netizen dan Kecoh Medial Sosial.


Sumber


ALLAHUAKBAR!!! 7 Gambar - 8 Sekeluarga Kemalangan Selepas Pulang Dari Umrah. Mengejutkan Seorang Kanak-Kanak Tercampak Dan Jatuh Ke Bawah Jambatan Setinggi 20 Meter Hanya Cedera..

ALLAHUAKBAR!!! 7 Gambar - 8 Sekeluarga Kemalangan Selepas Pulang Dari Umrah. Mengejutkan Seorang Kanak-Kanak Tercampak Dan Jatuh Ke Bawah Jambatan Setinggi 20 Meter Dipercayai Hanya Cedera..


Kuala Kangsar: Lapan sekeluarga termasuk dua kanak-kanak cedera selepas kenderaan dinaiki terbabit kemalangan di Kilometer 245.5 Lebuhraya Utara Selatan arah utara berhampiran kawasan rehat dan rawat (R&R) Sungai Perak, di sini, petang tadi.

Dalam kejadian kira-kira jam 2.40 petang itu, keseluruhan lapan mangsa yang menaiki kenderaan pelbagai guna (MPV) Toyota Avanza adalah membabitkan empat wanita, dua lelaki dan dua kanak-kanak perempuan berusia lingkungan empat hingga 60-an.

Ketua Balai Bomba dan Penyelamat Kuala Kangsar Penoolong Kanan Penguasa Bomba Khairi Anuar Shaharuddin berkata, pihaknya menerima maklumat mengenai kejadian pada jam 2.43 petang.

"Sebaik tiba dilokasi kami dapati kenderaan berkenaan dipercayai terbabas sendiri sebelum merempuh pembahagi lebuh raya di laluan yang juga jambatan dengan enam mangsa berada di tempat kejadian manakala dua lagi sudah dihantar ke hospital menaiki kenderaan orang awam.

"Berdasarkan maklumat, dua mangsa yang dihantar ke Hospital Kuala Kangsar oleh orang awam berkenaan adalah seorang kanak-kanak perempuan berusia lingkungan empat tahun yang dipercayai tercampak keluar dari kenderaan dinaiki sebelum terjatuh dari jambatan berkenaan ke jalan raya di bawah setinggi kira-kira 20 meter, selain ibunya yang turut cedera," katanya ketika dihubungi hari ini.

Menurutnya, pihaknya bersama agensi penyelamat lain termasuk Angkatan Pertahanan Awam Malaysia (APM) dan pihak perubatan kemudian membantu memberi rawatan awal kepada enam mangsa yang masih berada dilokasi termasuk seorang lelaki berusia 60-an yang pengsan sebelum kesemua mereka dihantar ke Hospital Raja Permaisuri Bainun (HRPB) Ipoh untuk rawatan lanjut.

"Berdasarkan tiga bagasi besar yang ditemui di kenderaan mangsa, keluarga berkenaan dipercayai baru pulang daripada mengerjakan umrah," katanya. Sumber Harian Metro









Memalukan!! Ayah Masuk Bilik Saya Sedangkan Saya Tak Pakai Apa Langsung. Saya Teramat Malu Bila Ayah Tengok Semua Sekali Dan Suami Saya Hanya Diam Tanpa Kata Kerana Ayah Sendiri!! Saya Malu!!!

Memalukan!! Ayah Masuk Bilik Saya Sedangkan Saya Tak Pakai Apa Langsung. Saya Teramat Malu Bila Ayah Tengok Semua Sekali Dan Suami Saya Hanya Diam Tanpa Kata Kerana Ayah Sendiri!! Saya Malu!!!


Salam KRT,
saya nak tanya..adik lelaki dan ayah saya datang rumah..

kebetulan saya kat tingkat atas baru siap mandi dengan anak2..ayah saya tumpang toilet atas bilik solat..toilet bawah rosak..suami tak bagitau saya pun dan buat tak kisah pun saya berkemban ke..tak pakai tuala ke..atleast dia bagitau saya dulu yang ayah nak naik..ni dia biarkan..dengan pintu bilik saya terbuka luas..

saya tak pakai apa2..malu sangat2 biarpun ayah kandung saya..kadang2 saya rasa suami saya ni lembap tak boleh fikir apalah salah kalau nak bagi orang luar naik atau tumpang toilet atas bagitau saya dulu..

biarpun keluarga sendiri..malu sangat2 saya macam xnak jumpa ayah saya dah..biarpun dah berlaku saya susah nak terima kesalahan bodoh macam ni..harap ada yang sudi bagi pendapat..mungkin bagi sesetengah orang xpe..tapi bagi saya..malu yang teramat sangat2..kalau depan family saya..leher baju pun saya pin biar tak longgar sampai nampak dada sebab malu sangat2..apalagi satu badan.


.tolong lah nangis lah fikir malu macam ni..suami buat tak kisah alasan dia tak sengaja sedangkan boleh elakkan benda macam ni..susahlah kawen kalau suami pun tak reti nak prihatin aurat isteri..apalagi anak perempuan nanti..

Sumber


7 Gambar - Padan Muka!!! Mangsa Nekad Kejar dan Rempuh Penyamun Dengan Tiga Motosikal, Menyedihkan Seorang Ditetak Menggunakan Parang Hingga Berlumuran Dengan Darah!!

Padan Muka!!! Mangsa Nekad Kejar dan Rempuh Penyamun Dengan Tiga Motosikal, Menyedihkan Seorang Ditetak Menggunakan Parang Hingga Berlumuran Dengan Darah!!


Parit Buntar : Seorang mangsa samun nekad merempuh tiga motosikal digunakan empat suspek di dua lokasi berbeza ketika kumpulan terbabit cuba melarikan diri, selepas menyamun mangsa dan rakannya di Taman Murni, di sini, pagi tadi.

Dalam kejadian 10.15 pagi itu, mangsa Mohamed Mazis Mohamed Mokhtar, 25, bersama isteri, Atiqah Nordin ,25, dan tiga rakannya disamun sekumpulan lelaki ketika mereka bersiap hendak keluar bersarapan.

Mohamed Mazis berkata, dalam kejadian itu, salah seorang suspek bertindak meletakkan parang di leher isterinya dan mengarahkan mereka menyerahkan segala barangan berharga.

"Tindakan suspek muncul tanpa disedari mengejutkan kami dan suspek bersama tiga lagi rakannya kemudian mengarahkan kami menyerahkan segala barangan berharga.

" Berang permintaan tidak diendahkan, berlaku pergelutan antara kami dengan empat orang suspek dan kejadian terbabit menyebabkan seorang rakan berusia 28 tahun mengalami kecederaan di kepala akibat ditetak dengan parang.

"Suspek merampas seutas gelang, dua cincin emas, dua beg tangan dan dua jam tangan sebelum bertindak melarikan diri dengan menaiki empat motosikal," katanya.

Mohamed Mazis kemudian memandu keretanya mengejar mereka sebelum merempuh tiga daripada empat motosikal di dua lokasi berbeza iaitu persimpangan masuk Taman Murni dan Kampung Kedah.

Katanya, empat suspek berkenaan berjaya ditahan dengan bantuan orang ramai yang berada di tempat kejadian.

Ketua Polis Daerah Kerian, Superintendan Omar Bakhtiar Yaacob ketika dihubungi mengesahkan kejadian itu dan menegaskan siasatan masih dijalankan.






Sumber


KANTOI!! Suami Pasang CCTV Di Dapur Kerana Mengesyaki Isterinya Curang. Melalui CCTV Itu Isterinya Melakukan Sesuatu Yang Mengejutkan Dengan Tukang Paip

KANTOI!! Suami Pasang CCTV Di Dapur Kerana Mengesyaki Isterinya Curang. Melalui CCTV Itu Isterinya Melakukan Sesuatu Yang Mengejutkan Dengan Tukang Paip.


Akibat mengesyaki isterinya curang, seorang suami memasang CCTV di dapur rumahnya tanpa pengetahuan isterinya untuk melihat semua tindak tanduk isterinya.

Selepas memasang CCTV dan dia melihat sesuatu yang amat mengejutkan apabila dia dapati isterinya berlaku curang dengan seorang lelaki iaitu tukang paip yang kononnya datang ke rumah untuk membaiki paip sinki.

Melalui video CCTV yang berdurasi 3 minit itu, dia dapati isterinya sengaja menayangkan punggungnya dan beraksi dalam keadaan yang amat menghairahkan untuk menggoda lelaki tukang paip tersebut.

Dia tidak lagi sanggup untuk melihat video berkenaan sehingga habis kerana tidak mempercayai bahawa isterinya sanggup melakukan perbuatan terkutuk seperti itu.





Sumber